Instagram

bu bilgi şunun için; buradaki mutluluk profili kasanlara, varlıklı budalalara, her gün ne yiyip içtiğini paylaşan görgüsüzlere bakıp, mutluluğun tamamen metadan (para, beden, güzellik) ibaret olduğunu her gün pompalayan bu garip yeni dünya ideolojisinden olabildiğince uzak durmanızı öneriyorum. dünyaya yararlı bir bilgi üretip burada sergileyen insana gıpta ettiğim kadar, var oluş sebebi orasını burasını sergileyen insan gruplarına da bir o kadar acıyarak bakıyorum.
bazılarının paylaşımlarını gördükçe, o kişileri tanımasam şurada yansıttıkları kişiliklere inanacağım dediğim uygulama. bu uygulamada hayatımda tanıdığım en bencil hatta bildiğimiz kötü olan insanlar bir bakıyorum hayvansever oluyor, bir bakıyorum "yok insanlara çok kıymet verdim" diye sözler paylaşıyor, bir bakıyorum belki hayatında hiç olmadığı kadar yardımsever olduğunu vs. gösteriyor. hem de koca koca insanlar sürekli emoji kullanıyor. ve ben bunları gördükçe 'kardeş o emojiler ne? ilkokulda mısın? hem artistliğin kime? senin ne olduğunu biliyorum zaten. yav sen burada ne olduğunu söylüyorsan işte onun tam tersisin' diyemiyorum ya çıldırıyorum.
bence çok derin analiz kasmaya gerek yok. sürekli paylaşım yapan kişinin ya canı sıkılıyordır ya da yüz yıllık bir yalnızlık yaşıyordur diye düşünüyorum.
Not: Ekşi Sözlük'ten alınmıştır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

35+ Benzersiz ve ilginç ambalaj tasarımı