Uzun Zaman Sonra

Pek internete giremiyorum, girsem bile kısa süreli oluyor. Fakat şu sıralar Telekom'un Lokum Tarifesi ile internete günü birlik girebiliyoruz. Yavaş falan diyorlardı ama şu an gayet iyi çalışıyor. Malum blog güncellemesi olmamasının nedeni KPSS denilen sınav ve bir çok üniversite mezunu gibi ben de buna gireceğim tekrar ve umarım son kez. Çok da bir şey yazmayacağım, içimden yazasım geldi şu an. İnşallah orada bu yazıyı okuyan kişi  için her şey yolundadır. Sağlık ve huzur, en önemli şeyler bunlar hayatta.

Şu geçen zamana bakınca site ile ilgili genel bir fikrim oldu ki o da şudur: Bu kadar kişinin gireceğini tahmin etmiyordum ve bu beni sevindirdi. Böylesine güncel! bir blog için gayet güzel bir rakam şu soldaki kişi hanesi. Şöyle bir baktığımda bu kişilerin çoğu Türkiye'den tabiki, %41 Chrome, %31 Firefox kullanıyor.


İşin ilginci gelenlerin çoğu google ve donanımhaber'in yanında linkwithin.com ve yandex.ru gibi sitelerden olması.  Sanırım arama motoru onlarda, emin değilim.

Bjk-Atletico maçı, Barcelona 7 atmış, Kadınlar günü, Eğitim sistemi 444, Yeni Tl simgesi vs. her gün yoğun bir gündem var ülkemizde. Bunlarla ilgili yazılacak konuşulacak çok şey var fakat şu an sırası değil. Her şeyin hayırlısı olsun. Yeniden görüşmek üzere, buraya kadar okuduğun için teşekkürler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

35+ Benzersiz ve ilginç ambalaj tasarımı